Helgon.se

Avsändare
invincible_mind K23 från Fagerhult i Kalmar län
Hejsan Skickat: Igår kl 00:23



Hejsan, vad görs?
Måste bara säga att du ser väldigt bra ut på dom där bilderna. :)
Tar du väldigt illa upp om jag säger att du har en väldigt upphetsande blick?



Detta är bilderna på mig som finns på helgon:

Okej, ganska snygg, men jag tycker att min blick ser mer ledsen än upphetsande ut.


Extremt snygg bild på min i min favotröja. Blicken är väl inte ens med.


Jag och Karin dricker öl. Leendet är påklistrat, i mina ögon ser man sorgen, eller nåt annat djupt.

Eller han kanske har rätt, jag kanske har en upphetsande blick, det beror ju på vad betraktaren tycker är upphetsande. Och jag kanske var jäcligt kåt när jag tog dessa bilder, jag vet inte, jag minns inte, det KAN vara så. Och det lyser igenom.


Kommentarer:
Postat av: Fia

Alltså, i tröjan så misstänker jag att du är kåt, för om man kunde ha sex med den tröjan skulle alla vilja ha det, den är ju grymt sexig, MEN, du tittar ju ned på den bilden. Så ja, jag vet inte vad jag tror om det där.

2009-11-16 @ 09:58:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits