Måndag och inget nytt!

Tiden går asfort jag vet inte vad som händer eller vad som har hänt. Men det är skönt. Hoppas det håller på så här hela vintern så den tar slut nån gång. Kommer behöva plugga snormycket nu, har tenta om mindre än två veckor, då har jag även en muntlig redovisning. Sen två veckor efter det så har jag en annan tenta, och sex dagar senare så har jag, ja, en till, och sen fem dagar efter det har jag antagligen omprov i uttal. Plus att jag ska ha muntligt prov i littertur där nångång också, vet inte när eller ens hur ett sådant går till. Men jag är inte stressad. Jag bara sitter här och åker med, ingenting får mig idag. Jag mår inte piss när tiden går så här snabbt, det är så jävla skönt. Jag tror att mina B-vitaminer har hjälpt mig asmycket, har mått så himla mycket bättre sen jag började ta dem. Det kanske bara är placebo, men vem bryr sig? Det funkar. Och på tal om placebo, så ska jag se dem på fredag. Setlisten är ändå helt okej, men jag har ännu inte hört hela senaste skivan. OPS.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits