Older chests

Som vanligt vet jag inte vad jag håller på med. Eller ja, jag äter en morot, det har jag koll på, men jag vet inte vad jag håller på med i det stora hela. Det jag känner har jag själv satt dit enbart för att jag inte förstår hur man kan sova annars. Jag menar vad tänker normalt folk på innan de somnar, det tar mig timmar att somna så jag fantiserar. Jag hittar på, jag skriver till egenskaper till människor jag inte känner och förälskar mig i någonting, jag tror det är i förälskelsen. När tiden går fort hinner jag inte reflektera över detta men det kommer varje kväll. Varje kväll när jag sitter här och inget händer. Det är något som saknas.



Older chests reveal themselves
Like a crack in a wall
Starting small, and grow in time
And we always seem to need the help
Of someone else
To mend that shelf
Too many books
Read me your favourite line

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits