Placebo

Kom dit vid typ halv åtta rå, chillade lite, kom in i själva spelningslokalen precis efter första förbandet var klart. Stod och chillade och väntade på förband nummer två. Placebo har nån kortfilmsfestival så de visades en massa kortfilmer på duken och sådär. Förbad nummer två var inte bra alls men en snubbe var nästan söt, om hans hår var för ansiktet och så, och de var ju från australien så det var lite typ pluspoäng. Mer kortfilmer, en del ganska bra faktiskt, sen vare placebo. På något skumt vänster lyckades jag hamna typ längst fram, jag som hade täönkt bah stå och chilla nånstans blev istället mosad som en finne eller något. Men det är så det ska va kom jag ihåg och njöt. Brian var kalassnygg så det var värt. Stefan var äcklig som vanligt, fattar verkligen inte grejen med honom. Usch. Men i alla fall, tillbaka till det viktiga, Brian. Jag ska nog gifta mig med honom. Kalasfint hår hade han idag, och det är det som är viktigt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits