Speak in tounges


Jag vet inte varför jag gillar den här låten, för jag tycker att texten är ganska dålig. Till exempel är har han typ rimmat på violence och science och det känns väldigt gjort, väldigt förutsägbart och fult. Jag stört mig mycket på det. och detta är jävligt töntigt:

Don't let them have their way,
Don't let them have their way,
You're beautiful and so blasé,
So please don't let them have their way
Don't fall back into the decay,
There is no law we must obey,
So please don't let them have their way,
Don't give in to yesterday



MEN. Jag gillar låten ändå. Jag vet inte vad det är men det är något. Fast brian är ju jävligt ful här. Men jag tror han fattade det för när jag såg honom nyss var ahn fräschare, MYCKET BÄTTRE HÅR, och även spinkigare. Ah det var fint.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits