Tyskan

Nu ska jag bli seriös med plugget, det är ju ändå bara typ en månad kvar. Har grammatiktenta om lite mindre än två veckor så fram tills dess kommer jag plugga grammatik varje dag. Har även ett litteraturprov om lite mindre än en månad, och till det så måste jag läsa 3 böcker och även läsa i en annan bok och i ett kompendium OM själva litteraturen. Så det blir till att lägga manken till alltså, så jag inte måste plugga ihjäl mig precis innan allting. Konversationskursen har jag gett upp för länge sedan men ska hålla ett föredrag med Lars på måndag. Det har jag skrivit redan så det kommer jag bara läsa rakt upp och ned liksom. Ingen mer förberedelse till det inte. Superwort måste vara klart om en månad, och om jag måste rätta mina processkrivningar igen så ska det också vara klart till den 18:e. Det är bara att köra som gäller, vad har jag annars för val? Nej det är inte det roligaste jag varit med om men just nu lyssnar jag på die Roboter och känner mig tysk.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits