-

Sitter framför datorn och äter ett äpple. Jag försov mig idag så jag missade min grammatiklektion, sjukt dåligt av mig. Är redan efter som fan med grammatiken, hade tänkt att plugga ikapp en del idag men nu kommer jag plugga bara för att inte hamna ännu längre efter, inte komma ikapp alls. Jag borde plugga nu men jag lyssnar på David Bowie och det kan man inte bara lämna sådär, ska lyssna klart på skivan sen så, då jävlar.

Jag kommer misslyckas med tyska I tror jag nästan helt säkert. Det är halva tiden kvar nu, och jag kommer inte klara de återstående tentorna och proven. Jag försöker trösta mig med att jag faktiskt lär mig mycket och att det är värt det ändå, vad behöver jag högskolepoäng för och så vidare, men vad ska jag göra i vår då? Har sökt lite annat kul men jag vill plugga tyska ordentligt! Jag vill bli bra på tyska, framför allt för att det är så jävla svårt. Jag vill klara av det.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits