-

Jag tänker inte gå under denna vinter. Jag tycker inte att det är dags. Det är inte nödvändigt för min personliga utveckling att brytas ned igen, okej. Det är nödvändigt för mig att känna att det är okej, och det är det jag gör nu. Sitter och försöker känna att det är okej. Jag borde ha pluggat i åtta timmar idag. Det har jag inte gjort, jag har inte pluggat alls. Nu är det bara fyra timmar kvar av dagen och jag tänker göra det jag kan nu. Läsa der fremde Freund och ta det lugnt. Jag måste nog köpa vitaminer imorgon, vet dock inte vad jag har brist på så vi får chansa. Kör väl multivitamin som egentligen mest är skit, men nåt är det säkert bra för. Jag har i alla fall bestämt mig nu. Jag kör.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits