Gårdagens spelning och tillhörande efterfest

Jag och Maria var som sagt på Moneybrother igår. Det var en trevlig spelning, stod långt fram, precis bakom en jävla ruta som man inte fick stå i. Det hade vi mycket roligt åt, Maria och jag. Jag kände mig lite snuskig ibland men vad ska man göra, Anders är sex on legs! Det var kul, tiden gick fort och de körde mycket bra grejer. Inte den bästa Moneybrotherspelningen jag varit på men bra.

Sen var efterfest, taxi till Kåken och sen stod vi och hängde vid baren och drack öl. Flyttade oss ut till baren därute där vi shakade våra asses till musiken, som var bra. Mycket folk där men många var fan tråkiga, stod bah stilla och var tuffa. Haha. Träffade en norsk torsk nej man menar jag. Han var trevlig men jag fattade inte vad han snacka om, vi bytte nummer i alla fall.

Sen var det efterfest efter den officiella efterfesten. Taxi till söder och till en jävligt trevlig efterfest. Mycket att dricka, rökning inomhus, dans, lagom mycket folk och trevligt folk dessutom var faktorer som gjorde denna efterfest till en av de bästa som jag varit på. Folk däckade, drog och tillslut var vi bara fyra, men det var lika trevligt då med. Bra musik spelades och sen sov vi. Maria och jag delade på sängen, som var galet skön. Viktor som i barnsängen med fötterna ut i luften och Mattias, vars lägenhet vi var i, som på soffan. Eller det heter inte soffa, det var en sån där. Ah. GREJ. Orka. Sen blev det frukost och kaffe och diskussioner. Borde skaffa mig en man som gör frukost.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits