Tysk grammatik

Gillar tysk grammatik ändå, det är intressant. Logiskt och spännande och jag gillar att förstå grejer. Satt och var sjukt stimulerad av dagens lektion (förutom när vissa håller på och håller på, låt läraren göra sigg jobb okej FU osv) och blev till och med pepp. Tänkte att det här kommer jag fan klara. Nu vet jag inte om jag är pepp längre, pluggade nån timme med far och förstod och så, men det är så jävla mycket olika grejer som kommer tas upp på tentan, och jag har ett minne som en jävla guldfisk. Tror det har med min kropps förfallenhet att göra. Har börjat käka lite vitaminer men vet inte om det är rätt för jag tänker inte kolla mina värden hos nån jävla läkare, så är det bara. Jag bara KÖR.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits