Bebis

Inatt drömde jag om en massa män ur mitt liv. Lite sexig stämning i drömmen hela tiden, det ska jag iten förneka, men det är inte det jag vill prata om. Utan jag vill berätta om en av mina drömmar, jag drömde om en man som jag brukade prata mycket med, en man som jag brukade tänka på som min bebis. Jag drömde att jag bar omkring på honom. Han var avklädd och känslosam (höhö, skulle han aldrig vara på riktigt direkt). Och nu när jag funderade vidare på mina drömmar kom jag plötsligt ihåg att jag drömt om honom på precis detta sättet förrut. Många gånger. Det var ju därför jag kallade honom för min bebis, för jag drömde att jag bar omkring på honom, och för att han betedde sig som en bebis på många sätt och vis (INTE SEXUELLT).

Jag vet inte varför jag drömde om honom nu helt utan anledning. Har inte pratat med honom ordentligt på säkert... Ja, vad blir det. två år? Det var en trevlig dröm så jag är inte arg på mitt undermedvetna, men jag saknar honom, eller ja, tiden. Jag saknar den tiden. För två år sedan hade jag en bebis, jag gick i gymnasiet och jag bodde lagligt. Det var tider det.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits