Det är dags.

Mår inte bra men ska inte vänta ut skiten utan jobba aktivt. Det jobbiga är att jag inte orkar någonting, det är så det är när man är som jag är men det här kan jag inte vänta ut jag måste och vill bara bli av med det. Ett år i DBT har fan lärt mig en del det är dags att använda denna underbara kunskap.

Fysisk aktivitet.
Medveten närvaro.
Exponering (som kommer vara hemskt men är sjukt nödvändigt).
Äta bra.
Sova bra.
Röka mindre, helst inte alls.
Ha trevliga saker att se fram emot.
Göra småsaker som är trevliga, till exempel lyssna på David Bowie, SPELA GITARR.
Göra saker som gör att jag känner mig kompetent.
Ha delmål med jobbiga saker, typ plugg.
Göra så omgivningen hemma känns bättre, städa.

Är detta min terapiblogg? Vem vet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits