Last.fm


Alla bilder är svartvita. Är det något som är gemensamt för min musiksmak? Mina band är svartvita? Bilderna byts ut då och då men var fint. Jag har lyssnat på David Bowie minst 10295 gånger de senaste tre åren typ. I perioder har jag inte ens scrobblat så det är garanterat mer, och jag scrobblar inte min ipod heller. Att placebo är så högt upp är något jag inte riktigt gillar, jag lyssnar ju inte alls så mycket på dem numera.


Som ni ser här på senaste året så är placebo INTE top 6. Att the Beatles är så pass högt som det är gillar jag inte riktigt, de hamnade där för jag laddat ner asmycket beatles och att de därför ofta spelas när jag shufflar. Gillar bara vissa låtar mycket egentligen, typ Helter Skelter. Annars är tycker jag beatles är lite trista.


Senaste 6 månaderna, nu börjar det arta sig. Ungefär såhär känner jag att min musiksmak är nu, eller ja, Håkan är med det är fint. Att Håkan är så hört upp, det är ju egentligen bara tillfälligt. Jag är inne i en period av Håkan, det kommer visa sig bra på den sista bilden tror jag. Hade velat se kanske Echo & the Bunnymen här också.


Det enda som har hänt här är att de flesta artister bytt plats med varandra, och det har blivit en annan bild på Bowie när jag tog denna print screen. Även denna är svartvit, så han passar fortfarande in. Och om han stått ut hade det varit han som haft rätt, så det så.

Och nu vill jag lägga upp det som är mest spännande, men blogg.se fuckar med mig. SÅDÄRJA.
Senaste veckan.


Enda gången som något annat än Bowie är på plats nummer ett. Även enda gången något färglatt är med. Tre bilder som typ är färgglada, det är ju helt otroligt. Som ni ser så är de inte uppe i särskillt höga siffor, utom Håkan då kanske. Detta är för att jag inte lyssnar på musik hemma. Eller jo det gör jag ju, just nu lyssnar jag på the verve. Men jag lyssnar typ bara på Håkan. Jag måste faktiskt skärpa mig. En kväll var jag sugen på Bright Eyes och så ligget de liksom topp tre? Det är egentligen inte okej! Nu får jag lyssna på bra grejer och ta bort dem från toppen.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits