Stress men Håkan va fin.

Mitt stora problem just nu är orkeslösheten, bristen på motivation och stressen. Får så jävla mycket fysiska symptom att jag till exempel trodde att jag skulle svimma på tunnelbanan hem nu. Mår illa konstant, hjärtklappning, huvudvärk och jobbigt att andas är det fan också. Så DBT. Vad hälper mot stress? Jo fysisk aktivitet, dela upp de jobbiga sakerna i delmål och göra en sak i taget. Jag vet hur man ska göra men nu är jag för trött för att tänka. Om jag börjar tänka på det igen kommer jag inte kunna sova utan att kräkas i sängen. Så jag gör det imorgon. Jag promenerar och listar och gör. Jag orkar inte men jag kan inte ha stressen kvar. Lyssnar på Håkan nu det får mig att må bättre för det var så kul igår på Håkan. Och efter. Det var en bra dag igår och det kommer mer det kommer igen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits