-

Okej jag har jättemycket kvar att göra på min uppsats men jag tycker faktiskt att det är okej. Den är inte värd ett piss och det finns annat som är viktigare, typ som att överleva eller att citybanan blir klar 2017. Helvetes sjuk helg jag haft nu, eller söndag/måndag är väl mer korrekt. Orkar inte prata om det nu det är väl över eller nej det är aldrig över men vi får se vad som händer haha. Har i alla fall inte haft tid med skolarbete men nu har jag väl det igen. Imorgon ska jag skriva sjukt mycket på min uppsats. Det gör inte så mycket heller om jag inte blir färdig.

Ah denna vecka ska jag plugga sjukt mycket. Ska ta tag i saker, jag vet ju att jag mår mycket bättre så fort jag bara tar tag, bara rycker upp mig lite och gör det jag måste göra. Imorgon blir, liksom idag, en dag av måsten. Ser inte fram emot den, men jag ser fram emot när den är över.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits