-

Igår skrev jag på min uppsats. Jag fick inte alls ihop så mycket som jag ville och så, men vi får väl se hur det går. Hur jävla svårt kan det vara att få ihop ett E liksom. Jag har glömt nästan allt jag skrev igår, mitt huvud orkar inte med den där skiten. Jag har ingen aning om vad jag skickade in för något. Men nu har jag inte tid att älta det, jag har grammatiktenta på lördag och jag har inte pluggat ett piss. Ska snart bege mig till nåt fik och plugga i två timmar. Sen blir det väl nån timme ikväll, och kanske tre timmar imorgon. Jag vet inte om jag kommer klara det här. Vi får se helt enkelt. Jag bryr mig inte just nu. Allt går åt helvete i alla fall så vad spelar detta för roll. Nej precis.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits