-

Det vore ju iof jävligt skönt att klara plugget så att nånting går åt typ rätt håll. uppsatsen, ah, jag väntar på nån jävla feedback. sen får jag skriva som fan, så det är bara att koppla bort nu. grammatiktentan, ah okej jag kan göra omtenta i slutet av maj, men det vore bara så himla skönt att vara klar med nån av mina 6 delkurser. Jag tycker att planeringen av denna termin är mycket sämre än planeringen av förra terminen. Oh, när jag tänker tillbaka på min första tenta.. gud vad lätt allting var då. känns som gymnasiet eller nånting, det var en sjukt mycket lättare nivå på allting och ändå var jag jättenervös. nu är det svårt på riktigt och jag vet inte om jag kommer klara någonting alls. jag lär mig massor och jag gillar min kurs och så, men jag tror att jag lär mig för långsamt, jag pluggar för lite helt enkelt men vem fan orkar plugga. jag vill bara kramas med mina vänner och sen får det vara nog.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits