-

För cirka två månader sedan skrev jag ner "mål" som jag hade, som rörde var jag ville vara när kursen som jag läser nu tar slut. Jag tänker nu kommentera dessa mål, halva tiden har gått, var är jag?

- Klara kursen
Jag har klarat mitt muntliga föredrag. Första tentan på lördag nästa vecka. Och uppsatsen ska in på onsdag, vi får se hur detta går, spännande.

- Längre hår (haha eller bara bättre frisyr)
Jag klippte mig istället, som vanligt.

- Jag vill spela gitarr mer regelbundet, lära mig nån låt ordentligt. Damien Rice eller shins eller så.
Ah jag spelar mer gitarr än innan, kanske två tre gånger i veckan nu i alla fall, har fått tillbaka mina älskade förhårdnader (är inte ironisk) och lånat Cecilias capo så det är ganska gött.

- Jag vill ha kört lite MSM-kur
Detta har jag inte gjort.

- Förhoppningsvis ha snyggare ärr som inte syns lika mycket
De ser ungefär likadana ut, lite lite bättre kanske. Orkar inte bry mig.

- Jag vill ha provat på klättring i alla fall en gång (nån som e sugen på att testa detta med mig?)
Nej det har jag inte provat.

- Ha sökt till kandidatkursen i Berlin
Har insett att jag inte vill/kan/vågar läsa kandidatkursen än.

- Ha skrivit ett CV, gärna sökt ett jobb eller kanske inte
Haha nej såklart inte. Ska väl skriva ett CV snart. Ska volontärarbeta på stockholms filmfestival junior nästa vecka. Det ska bli kul, nåt att skriva på CV:t, om man hade nåt. Ah ni fattar.

- Ha besökt tandläkaren och eller ungdomsmottagningen
Nej, men tandläkaren ringer mig massor. Och jag har inte klamme, det har jag kollat. Så jag kanske borde typ gynekologa mig men det verkar ju vara ett helvete.

- Vara nöjdare med mitt utseende
Min hud är helt fucked just nu så nej.

- Ha sparat ihop lite pengar
Kanske lite men det är ytterst lite. runt 2500.

- Prova på någonting helt nytt och galet eller genomgått någon spännande förändring/utveckling
Nja.

- Känna mig mer okej med att bli vuxen, hur man nu gör det
Det är lite mer okej faktiskt. Behöver inte bli trist bara för jag blir vuxen. Kanske.


Det var väl en fin uppdatering.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits