Helg

I helgen ska jag ta tag i mig själv igen, plocka ihop en massa bitar, ha jävligt kul och förhoppningsvis göra något viktigt.

Jag borde
Plugga grammatik, tenta snart osv
Skriva på min uppsats, ska in ännu snarare osv
Ringa optikern, behöver nya linser för länge sen
Läsa littaraturen, är ännu inte klar med förra boken

Men jag kommer max hinna med två av de där grejerna för imorgon ska jag
Städa för Tommy kommer hit!
Fira Tomas födelsedag en snabbis vid universan, runt 12
Träffa Milanbaby, runt 13
Möta upp Tommy och Becca, ? på tid på den alltså
Födelsedagsfirande av Maria och Alva?

Och på lördag så ska vi ut och festa, det är Slow Blow liksom.

Söndag kommer jag vara bakis. Eventuellt PH (parkhäng) med Olle och Alex.

Mycket roligt men väldigt lite tid till alla mina måsten. Lite trött på att ligga så lång efter, uppsatsen och grammatiktentan kommer bli ett jävla helvete, jag lovar. Men men, det går nog på ett eller annat sätt. Jag är ganska pepp eller pepp är kanske fel ord men jag tror att jag kommer hinna på något fint sätt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits