-

denna måndagen var nog över förväntan. det kan bero på att jag sov halva dagen och inte hann få en massa måndagsångest. vaknade, åt, hämtade A och kollade på high school musical 3. vi har nu sett alla filmerna, vad ska vi göra på torsdag då vi ses igen, jag vet inte. borde kanske fundera lite på vad man kan göra som barnvakt. A är ganska blyg och säger liksom inte vad hon vill göra förrän jag verkligen pressar henne. ja vi kan ju säkert kolla på andra filmer men om vi ska se film två gånger i veckan så kommer de att ta slut. så är det bara. vad kan man göra med barn? vi ritar ganska mycket också, det är sjukt kul. jag ritar förstås bara av grejer för jag kan inte rita annars men oh det känns bah bra att göra någonting som iallafall liknar att vara kreativ igen.

sen så pluggade jag en del, både på mitt hak avenyn rå och sne även hemma. imorgon tänkte jag försöka gå upp så pass tidigt så att jag kan se en film på tyska innan jag måste springa till pluggat. för att komma in i det. har min första lektion i "munslig språkfärdighet" imorgon, och då ska jag försöka så mycket det bara går att prata prata prata så att jag kommer in i det och blir av med iallafall lite av den jävla ångesten som medföljer. det är min plan, vi får se hur det går jag håller er informerade osv.

hata att c är sjuk. behöver ses och babbla av mig och gärna ses och plugga. kan hon bli frisk nån gång eller, vem ska jag döda som gav henne flunsan osv.

Kommentarer:
Postat av: flisan

Hej söta du! Jag fick din kommentar på bloggen och jag vill väldigt gärna ses! :) Säg en dag du kan och har lust and I'll be there. Jag har ju inte så mycket för mig nu för tiden om man säger så, hehe.. Jag skulle kunna fejka och säga att jag jobbar 5 dagar i veckan, men orka. Hör av dig! Jag har inte kvar ditt telefonnummer (ny mobil) men mitt är 0707929456. kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits