-

Okej jag vet inte. Jag är sjuk, gick upp för sju och en halv timme sen. Hur i helvete ska jag kunna somna inatt, det vet jag inte. Jag har inte tid med att vara sjuk, jag gör inte ett piss när jag är sjuk. Har värsta läxorna tills ja idag och imorgon men har inte tittat på det för jag är sjuk så jag ser typ hela säsong 2 av the big bang theory istället. Kul. Ja det är det men jag vill inte vara sjuk längre. Jag vill inte ha sjukt lite pengar längre. Jag vill inte bo här längre. Jag vill inte vara fast i det här skitlivet okej det är så jävla tråkigt. Visst jag känner massa fina människor som jag har fina stunder med och det är bra men jag klarar mig uppenbarligen inte ensam och liksom vad är poängen då.

och ring mig för fan har ringt i två veckor eller något, har inte längre pengar på mobilen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits