-

Okej bra ännu en litteraturlektion har jag överlevt. Känns trevligt. Jag har varit apsjuk hela dagen, eller nej det har känts okej men jag har hostat och snorat som fan. Såg fram emot att komma hem och bah ta det lugnt, slöplugga lite tyska eller nånting bara. Och så säger Cecilia att de ska dricka öl på Carmen och jag blir sjutk sugen. Jag hatar att vara sjuk, det känns som jag missar saker. Öl på carmen liksom vem vet det kanske är typ årets trevligaste öl och så är jag inte där bara för att jag är sjuk. Nej jag ska inte gå men jag vill. Vet inte om det är ölen som lockar eller om det är känslan av att jag kommer missa något stort. Jag försöker lära mig att stanna hemma. Att bah ta det lugnt och vara med mig själv och trivas med det men det är så jävla tråkigt speciellt som jag har varit hemma typ hela tiden sen i måndags och ja det är bara två dagar och ja jag träffade Cecilia igår och ja det är lugnt jag har träffat massa folk idag osv men jag hatar att bara vara. Jag hatar att vara med mig själv. Är så jävla trött på mitt eget sällskap, tycker bara om mig själv när jag är med andra osv. Men nu sitter jag här och dricker min sojamjölk och kollar på how i met your mother. Senare kanske jag läser lite i Frau Jenny Treibel så jag slipper va med mig själv osv.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits