-

Okej, kursen jag läser nu slutar den 3:e juni. Var vill jag vara då, vad vill jag vara då, vem vill jag vara då? Behöver lite töntiga mål och saker att sträva mot så jag inte fastnar i det här som är ingenting.

- Klara kursen
- Längre hår (haha eller bara bättre frisyr)
- Jag vill spela gitarr mer regelbundet, lära mig nån låt ordentligt. Damien Rice eller shins eller så.
- Jag vill ha kört lite MSM-kur
- Förhoppningsvis ha snyggare ärr som inte syns lika mycket
- Jag vill ha provat på klättring i alla fall en gång (nån som e sugen på att testa detta med mig?)
- Ha sökt till kandidatkursen i Berlin
- Ha skrivit ett CV, gärna sökt ett jobb eller kanske inte
- Ha besökt tandläkaren och eller ungdomsmottagningen
- Vara nöjdare med mitt utseende
- Ha sparat ihop lite pengar
- Prova på någonting helt nytt och galet eller genomgått någon spännande förändring/utveckling
- Känna mig mer okej med att bli vuxen, hur man nu gör det

Oh det här var ju tråkigt. Jag vet inte vad jag vill göra för roliga saker men jag måste komma på något nytt. Tre och en halv månad lite drygt. Ja jag har hela livet på mig, hur långt det nu är, men jag behöver någon förändring snart alltså.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits