-

De senaste dagarna har jag varit på ovanligt bra humör, det gör mig lite nervös men det är väl bara att ta det lugnt och vänta på att det tar slut. Jag menar det är inte en manisk-lycka heller utan nåt typ "lugnt" välbefinnande. Det gör mig rädd, jag är inte van och det kan inte va såhär länge till. Jag tror att det kan ha att göra med att jag bara gör massa saker och att jag har saker att se fram emot som inte är allt för långt borta. Kryssning, pengar, helg, fest, kent.

Känner dock även att jag bryr mig mindre och mindre om det mesta och jag gillar det inte egentligen, är rädd för att bli en likgiltig jävla fitta som bara låtsas.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

vi är alla likgiltliga jävla fittor som bara låstas

2010-02-23 @ 11:12:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits