-

Ja jag gillar att skriva inlägg som ingen förstår. Jag vet inte om det är för jag vill att alla typ fem som läser ska bli sjukt nyfikna, jag menar isf vill jag bara säga till mig själv att vem fan tror jag att jag är egentligen. Tror inte att någon är särskilt intresserad. Jag tror att jag mest skriver det här för att bara få bort det från mitt huvud och mig själv. Jag har en jävligt privat bok där jag skriver ner diverse grejer som jag inte kan ta upp, men i och med att jag inte kan ta upp dem, inte kan få ut dem utan bara kan skriva ner dem i min privata jävla bok så kommer jag inte ifrån det, om ni fattar. När jag skriver här utan att egentligen skriva vad jag skriver så får jag bort det från huvudet hjärtat kroppen eller vad man nu säger. När jag skriver det i min lilla jävla bok borras det typ bara in djupare. Gör det sant. Jag försöker bara kasta bort min ångest och mina agg som jag hyser mot dem som jag egentligen bara är rädd för att förlora eller vad man nu säger.

Förstår ni, mina fem fina läsare?

Jag föredrar även att inte ha rubriker.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits