Brett Anderson

Var och såg Brettan igår med Cecilia och det var väldigt fint tycker jag. Hade inte alls särskilt höga förväntningar men oh jag blev lite kär ändå. Han sjunger ju så sjukt fint, blev helt fascinerad av att han verkligen låter som han låter på skiva. Har alltid tänkt att nej nu är han gammal och sliten och kommer inte alls vara så bra men oh det var han. Och sexig på samma sätt som min gamla man eller vad man nu säger, förstod jag efter kanske halva spelningen. Precis likadana. Är dock ganska sur på att Brettans första soloskiva inte finns på spotify, den lyssnade jag faktiskt ganska mycket på men har inte kvar den på datorn så jag lyssnar på youtube.



tänker bah på dig älskling.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits