-

ska snart gå och lägga mig, är sjukt trött. sov bara fyra timmar, vid tio ringde bossen och unda om jag ville jobba 6 timmar istället för tre och jag är inte den som säger nej till det direkt så idag har jag kört twister och lekt med lego hela dagen. nu mår jag illa och vet ej varför riktigt men det är väl för att livet inte tycker om mig. måste typ skärpa mig och ta tag i saker. tänkte försöka att inte supa i veckan men vad ska man göra annars jag vet ej. nu har jag ju inget plugg alls så fram till onsdag är det bah jobb och möte och intervju och så, så jag ska väl försöka bli en lyckligare människa nu när jag har tid. vit vecka det har man ju inte haft sen man var nyfödd i princip, men nej vem försöker jag lura, det är ju fan sista ML i helgen eller hur var det och nåt fint ph lär man väl få ihop.

nej nu när jag har tid ska jag hålla hårt i pengarna och göra bra saker som träna, promenera, tvätta, städa, packa, spela gitarr och fundera ut var fan jag ska bo i två veckor. hoppas jag får pissjobbet som jag ska på möte för bara för att ha något mer än detta barnvaktande, som är ett bra jobb så absolut men det är inte många timmar liksom. behöver sjukligt mycket pengar till mitt liv.

lyssnar på tysk musik, holger hiller, asbra. älskar fan min tyska så länge det inte är tentor i närheten. hoppas jag klarade uppsatsen och sista tentan så jag inte behöver göra om någonting. jag vill bara jobba hela hösten och vintern och våren och sen dra till tyskland så länge det bara går. måste komma härifrån, är så himla trött på precis allting, ja utom holger och bowie tröttnar jag ju aldrig på men det vet väl alla.

har ingen poäng med att skriva det här jag måste bara sysselsätta mig och få ut lite piss. om jag gnäller här och nu kanske jag inte är så jävla sur imorgon. imorgon ska jag träffa ylva och hjälpa henne en del och det är ju np, ganska trevligt och jag lär ej spendera pengar bara cigg så det e ju okej. sen måste jag smsa bossen och pappsen och lösa onsdagen. kommer vara jätterädd på onsdag men det är ju helt onödigt. kommer både vara rädd och stressad i och med att det är ganska knappt med tid där. kollar nu hur lång tid det tar att åka kollektivt från mötet till jobbet, oj tog bara 19 minuter om jag hinner med en viss buss, det var ju skönt. ah i värsta fall får man väl ta en taxi, så är det bara. måste hinna med båda grejerna för att säkra min framtid. ah jaja jag ska dö snart tack klarar inte detta hur länge som helst. ge mig en sommar i tyskland sen får det va nog.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits