-

Har skaffat mig poppis igen så det kommer antagligen bli en hel del aptråkigt mobilbloggande denna månad. Ah jag och Cecilia skulle hämta uppsatshelvetena men nej de var inte där Jenny sagt att de skulle vara, hon är väl inte klar än eller nåt men då borde hon maila, fy fan det är taskigt att tvinga mig ut dit för ingenting. Jaja.


Köpte tamponger på seven eleven idag och det är ju så jävla pinsamt att man måste fråga om dem och se ut som "ja hej här står jag och mensar" usch nej fy. Och svindyrt är det också men jag stannade hos ylva typ hela dagen och allt var stängt vad ska jag göra vill inte vara den som är den liksom. Nej fy men jaja okej då klarar jag sånt också då, i alla fall idag.


Imorgon kommer bli ett helvete men sen är det över, sen är allt fixat, hela mitt liv, inget mer helvete någonsin. Eller nej så är det ej men jag måste låtsas för annars finns ingen jävla anledning att gå igenom detta för att vänta på ett till och ett till och ett till det tar aldrig slut.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits