-

är bara så trött på allt och alla och vet ej varför jag är så jävla gnällig. ser ner på folk hela tiden och inte på ett sätt som på något sätt är okej, inte för att jag gör något av den här känslan som jag har att alla jävlar fan är idioter men jag har den hela tiden och jag känner mig dum för att jag tycker att jag är mycket bättre än alla andra och så känner jag mig sämst i världen.

jag tror att jag mest är allmänt otillfredställd. ingenting händer och jag känner inget annat än irritation och trötthet. skolan är slut och det är väl trevligt och så men nu är det en fråga om hur jag ska få pengar i sommar så jag ska på informationsmöte och kortare intervju på onsadg men jag ska jobba typ samma tid så det måste jag styra upp. måste även till skolan imorgon och hämta min och lisas uppsats, lite taskigt att jenny ej skrivit in på minastudier eller vad det nu heter vad vi fick för betyg, vill bara veta så jag slipper komma dit och skämmas.

träffade en man idag på jobbet, jag vet sjukt ställe att träffa män på men ändå, ah jag har träffat honom kort en gång förut med men till saken i alla fall. han är inte sexy han är inte min typ jag gillar honom ej så men han gjorde så jag var typ genuint glad ett tag och det är inte många som gör det nu för tiden. jag hade en del, ni vet när man har nya vänner och allt är najs och underbart och man blir glad bara av ingenting. oh det var så fint vi hade det så, men som allt annat så går det över. inte för att det jag har med mina nyare vänner idag inte är bra, det är det visst men den här genuina glädjen den kommer inte. nu är man avslappnad och sig själv och inte ett dugg nervös eller pirrig och då är man ju bara som vanligt och då är man ju bara en deprimerad jävla skata.

jag vet inte ett piss jag ska försöka ta mig igenom det här. så jobbigt är det ej förutom just onsdag just nu då. och att jag borde tvätta och städa och förbereda mig inför flyttoch slutas röka för jag är ju uppenbarligen pollenalleriker och det är ganska rejält också helt svullen i gommen för i helvete. har varit det i perioder i månader och ej fattat vad det kom ifrån men jag är väl plötsligt allergisk mot allt bara för jag var lyckligt lottad när jag var ung. och mens har jag också nej jag ger upp. fy fan.

jag vill bara lyckas komma in i nån rutin som e okej. nej jag vet inte vad jag vill usch jag vill ingenting bara kräkas och dö.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits