David Bowie



Här på det som kallas för internet finns det en sida som är som gjord för mig, davidbowiewonderworld. Deras bästa service är att de har ett
"daily photo" där det kommer nya bowiebilder dagligen. Kalasgrej tycker jag verkligen. Det enda som går att klaga på är att de brukar köra samma bilder två veckor i rad, men det är ju bra om man missar onsdagens ena vecka kan man ta den veckan efter. Oftast är det bilder jag redan sett men nu de tre senaste dagarna har det dykt upp riktiga guldkorn, för mig i alla fall. Blir alltid lite lycklig av att se en bild på Bowie som jag inte sett förut, och denna var ju bara klockren, kan inte låta den passera världen på detta sätt utan lägger den här så att alla ska se.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits