-

Jag har slutat skriva. Jag tänker på det ofta. Alltså jag pratar inte om bloggskrivandet nu alltså, jag vet att jag är dålig på att uppdatera i perioder, så har det alltid varit. Jag pratar om att jag inte skriver längre. Skriver för skrivandets skull. Varför jag har slutat vet jag inte riktigt. Min glöd försvann väl med allt annat där nånstans i gymnasietiden. Funderar på att sätta mig ner och bara skriva igen och tänker att det skulle vara bra och fint, bara för min egen skull liksom. Sen kommer ett jälva äckel och när jag tänker längre inser jag att jag inte kan skriva längre och att jag inte är den personen längre och att jag inte har någon kreativ ådra och att jag bara försöker lura mig själv och alla andra, mest mig själv för jag skriver ju ändå bara för min skull. Kul. Jaja. En annan dag, en annan tid, en annan plats.

Jag behöver för övrigt hitta någonstans att bo typ jävligt snart. Ångest på det liksom.

Kommentarer:
Postat av: Lexie

Ja behöver oxå flytta. Pallar ej bo kvar hemma. Vi kan bo zuzammen? (heter det så?)

2010-03-22 @ 12:24:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits