mp3

annika och jag vi är goda vänner och ja vi köpte varsin mp3spelare idag. kom nu helt plötsligt ihåg att jag brukade använda mp3spelare, som alla andra ja visst, men jag har inte tänkt på den jag hade då på så himla många år. den var i liknande storlek som den jag har nu, fast blå. och ja helt vanlig. hade väl kanske 356 mb minne eller vad det nu var på den tiden. denna har fyra så det känns ju jävligt lugnt med space. men jag borde skärpa mig och lägga in alla mina skivor på datorn igen så jag kan lägga in även den musiken på min nya mp3. men äsch sånt är så ansträngande. gör det sen, har en massa på datorn ändå bara ingen bowie dock. stort problem. jaja. behöver ju nämligen musik nu när jag ska åka till smålandsstenar på lördag. har inte haft någon form av portabel musik sen provivaincidenten på arvika och är nu van att vara utan så de första dagarna här kommer musiken vara ett riktigt nöje innan den blir en del av vardagen igen. lägger in all pulp jag har och bara lyssnar sönder. äntligen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits