2011, dags att blogga igen?

bor numera i husby med annie-k, kajan, lexie och nicke. det händer jävligt mycket när man bor med folk, märker jag. jag menar när jag bodde ensam var det aldrig nåt "på gång" hemma, vilket kanske e förståeligt va för då var det ju jag som var tvungen att starta det. det är kul att inte alls behöva gå någonstans för att umgås och vara social vilket dock kanske gjort att jag blivit latare - orkar inte heller gå nånstans längre.

har även skaffat ny mobil med abonnemang. det är en nokia n8-00, typ, tror jag den hette, kameratelefon iaf som filmar mycket bra och tar bra kort sålänge det e ljust nog. har inte fått blixten att fungera nå vidare, än. här e lite provsmak på vad den kan göra! och på vad som händer i husby!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits