LCHF


Jag har ju även börjat äta LCHF, mycket för att min man gör det och jag vill inte fresta honom i onödan. Plus att det e kul att laga mat ihop och sen vore det ju inte helt fel att gå ner de där sju kilona som jag gått upp sen jag hamnade i ett förhållande. Jag har dock ingen större koll på vikt, mått osv, och tänkte försöka fortsätta att strunta i sånt. Tror jag gått ner nåt kilo sen jag började LCHFa mig för typ två veckor sen, men jag har fuskat rätt mycket med öl och mat ute och så. Men skitsamma. Mår bättre, känner mig snyggare och saknar typ bara pizza och chips. OH det saknar jag dock sjukt mycket, vilket iof visar på att jag haft en osund relation till dessa två "rätter". Det har ju ändå bara gått två veckor och jag är SÅ suktad av chispåsen som ligger på vardagsrumsbordet. Det e dill, jag gilalr inte ens dill. Har nog aldrig köpt dillchips i hela mitt liv men nu vore det så underbart. Vem är det som TORTERAR mig med denna chipspåse?!

Ah nu ska vi laga nån LCHF mat, coleslaw eller nåt, Nicke kan. Sen äter jag skit som quorn och sojakorv osv och jag har läst att det ska man ej göra på LCHF även fast det e low carb emn för det e fuskmat typ. Men det SKITER jag i.
Gillar versaler.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits