Ny frisyr

Eller ja, håret har ju bara växt, men vad jag syftar på är väl mest att jag har färgat det. Blonderade det i torsdags förra veckan, alltså dagen innan min man flyttade upp hit. Tyvärr blev det ganska gult just då så jag mådde ganska dåligt när vi bilat ner till småland och träffade hans föräldrar. De vet ju liksomhur mitt hår brukar se ut och som det var då så var det fan inte fint.

På vägen hem från smålandsstenar stannade vi i norrköping och åt pizza. Då gömde jag mitt hår i Annie-Ks mössa och hon har väl rätt, ingen kan va ful i hennes mössa. Lite gula skiftningar kanske skådas, men ah det var mycket värre. Nu har jag använt silverschampo, som jag självklart inte vågade köpa själv (de skulle tycka jag var en idiot som hade så jävla gult hår) så nu e det ganksa gött faktiskt.
Nu är det väl mer såhär.



Har ingen bild på hur det va innan eller jo det finns väl tusentals.  Typ denna på mig och Lousie på sista sittningen med alla andra som också har börjat civilekonomprogrammet (eller bara FEKen men ah). Håret är iaf det viktiga här, syns det nån skillnad eller?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits